Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Frågor om din ekonomi i internetbanken och appen

Just nu ställer vi frågor till våra kunder via internetbanken och appen. Vi gör det för att vi regelbundet behöver uppdatera den information vi har om våra kunder och deras ekonomi. Frågorna är samma för samtliga privatkunder och det tar några minuter att svara på dem.

Exempelbild

Måste man svara på frågorna?

Ja, utifrån de regler som gäller för banker behöver vi ha god kunskap om våra kunder och deras bankaffärer. Ett sätt att hålla informationen uppdaterad är att regelbundet ställa frågor om detta. Som kund kan man välja att svara med en gång man loggar in i internetbanken/appen eller vid ett senare tillfälle. Efter tre inloggningar utan svar kan man dock inte göra sina ärenden innan man svarat.

Är min internetbank/app spärrad?

Nej, tjänsterna är inte spärrade, däremot behöver du svara på frågorna för att göra dina ärenden. Om du behöver hjälp är du välkommen att kontakta vår telefonservice på 0771 -22 11 22, val 3. Den är öppen dygnet runt, alla dagar i veckan.

Läs mer här >>

All information du lämnar i svaren behandlar vi konfidentiellt och den omfattas självklart av banksekretessen.

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Kundcenter

0581 - 880 00
Måndag - onsdag 09.00-16.45
Torsdag 09.00-17.45
Fredag 09.00-15.30

Spärra kort

Öppet dygnet runt
Från Sverige: 08-411 10 11
Från utlandet: +46 8 411 10 11

Telefonbanken

Öppet dygnet runt*
Från Sverige: 0771-22 11 22
Från utlandet: +46 771 22 11 22
*Andra öppettider kan
förekomma under storhelger

Digital support

Öppet dygnet runt*
Från Sverige:
0771-97 75 12
Från utlandet:
+46 771 97 75 12
*Andra öppettider kan
förekomma under storhelger