Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Har du fått brev från oss?

Vi har i dagarna sänt ut ett brev till vissa av våra kunder. Detta brev handlar om att vi som bank lyder under Finansinspektionens regelverk och måste ha en uppdaterad kundkännedom om alla våra kunder.

Exempelbild

Har du fått detta brev så ber vi dig att följa anvisningarna i brevet och komplettera de uppgifter som efterfrågas.

Har du frågor är du välkommen att kontakta vårt lokala kundcenter på info@bergslagenssparbank.se eller telefon 0581-88 000. Vi ber om förståelse för att det just nu kan vara något längre svarstid på grund av att många hör av sig och vi gör allt för att svara så snart vi kan.

Läs mer om kundkännedom och varför banken måste ställa vissa frågor >>

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Kundcenter

0581 - 880 00
Måndag - onsdag 09.00-16.45
Torsdag 09.00-17.45
Fredag 09.00-15.30

Spärra kort

Öppet dygnet runt
Från Sverige: 08-411 10 11
Från utlandet: +46 8 411 10 11

Telefonbanken

Öppet dygnet runt*
Från Sverige: 0771-22 11 22
Från utlandet: +46 771 22 11 22
*Andra öppettider kan
förekomma under storhelger

Digital support

Öppet dygnet runt*
Från Sverige:
0771-97 75 12
Från utlandet:
+46 771 97 75 12
*Andra öppettider kan
förekomma under storhelger