Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

2017-03-23

Vi förbättrar, nu har vi ett lokalt kundcenter

Vi har i kundundersökningar och på kontoren märkt en ökad efterfrågan på att nå banken lokalt. Det har vi nu åtgärdat med ett lokalt kundcenter.

Exempelbild

Vårt lokala kundcenter är de som möter dig som kund vid första kontakten när du söker något av våra kontor via telefon eller e-post. De lotsar dig i bankens digitala kanaler, hjälper dig att boka rådgivning samt med allmänna frågor och tjänster.

Vårt lokala kundcenter ersätter inte Telefonbanken, dit du fortfarande ringer för att göra dina bankärenden över telefon, 0771-22 11 22.

Du når kundcenter på telefon 0581-88 000 eller på info@bergslagenssparbank.se

Vi behandlar självklart ditt ärende så fort vi kan. Välkommen att kontakta oss!

Vårt lokala kundcenter når du:



Måndag:

08.45 - 16.45

Tisdag:

08.45 - 16.45

Onsdag:

08.45 - 16.45

Torsdag:

09.00 - 17.45

Fredag:

08.45 - 15.30

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Kundcenter

0581 - 880 00
Måndag - onsdag 09.00-16.45
Torsdag 09.00-17.45
Fredag 09.00-15.30

Spärra kort

Öppet dygnet runt
Från Sverige: 08-411 10 11
Från utlandet: +46 8 411 10 11

Telefonbanken

Öppet dygnet runt*
Från Sverige: 0771-22 11 22
Från utlandet: +46 771 22 11 22
*Andra öppettider kan
förekomma under storhelger

Digital support

Öppet dygnet runt*
Från Sverige:
0771-97 75 12
Från utlandet:
+46 771 97 75 12
*Andra öppettider kan
förekomma under storhelger